sk

eKolok - Vrátenie správneho poplatku

V prípade podania žiadosti o registráciu distribútora ZP/IVD ZP alebo žiadosti o vystavenie certifikátu voľného predaja môže prísť k situácii, kedy bude potrebné vrátiť klientovi (poplatníkovi) uhradený správny poplatok alebo jeho časť.

Prevádzkovateľ systému evidencie správnych poplatkov (eKolok) Slovenská pošta a. s. môže vrátiť poplatok len na základe odpisu Rozhodnutia o vrátení správneho poplatku, ktoré vystavuje ŠÚKL.

Z vyššie uvedeného dôvodu je potrebné, aby poplatník v oprávnenom prípade požiadal o vrátenie správneho poplatku ŠÚKL. V tomto prípade je potrebné použiť tlačivo „Žiadosť o vrátenie správneho poplatku“ zverejnené v časti „Informácie pre verejnosť/ekolok“, kde je zverejnený aj metodický pokyn ŠÚKL a iné všeobecné informácie o eKolku.

Doplňujúce informácie o eKolku v súvislosti so zdravotníckymi pomôckami sa nachádza v priečinku sekcie ZP „Informácie“, podpriečinok

Úhrada správnych poplatkov sekcie ZP cez eKolok.

Vytlačiť stránku
eu-flag.png sk-flag.png